Мы всегда на пульсе вашего стоматологического здоровья


    Услуги Статьи Вопросы
LiveZilla Live Help


Порядок проведення генерального прибирання. Часть 1.

Основні положення

1. Порядок проведення генерального прибирання {далі — Порядок) визначає правила організації і проведення генерального прибирання процедурного, перев’язувального, оглядового кабінетів, приміщень маніпуляційної та операційної.

2. Дотримання Порядку дає змогу знизити ризик виникнення і поширення внутрішньо- лікарняних інфекцій шляхом вдосконалення організації і проведення генерального прибирання приміщень.

3. Вимоги, викладені в Порядку, поширюються на всі категорії приміщень.

4. Відповідальність за дотримання положень Порядку несуть старші медичні сестри відділень.

5. Контролює дотримання положень порядку головна медична сестра.

Інвентар для прибирання і спецодяг

1. До інвентарю для прибирання належать; маркована посудина (градуйована) для оброблення меблів і устаткування об’ємом З л; маркована посудина (градуйована) для оброблення стін, зокрема таз, відро, об’ємом 8—10 л; марковане відро (градуйоване) для миття підлоги об’ємом 10 л.

2. Дві марковані швабри (для стін і для підлоги).

3. Чисті марковані ганчірки (серветки) для миття й оброблення меблів, устаткування, стін (декілька штук для заміни у разі забруднення).

4. Чисті марковані ганчірки для видалення дезінфекційних засобів з меблів, устаткування, стін (декілька штук для замінювання у разі забруднення).

5. Чисті ганчірки для миття підлоги.

6. Серветки для оброблення УФ-опромінювачів.

7. Чисті ганчірки (серветки) для витирання насухо і полірування поверхонь (меблів, дзеркал тощо).

8. Контейнер (градуйований, з кришкою) для замочування використаних ганчірок.

9. Два набори спецодягу (халат, маска, головний убір, рукавиці). Один з наборів спецодягу (стерильний, у біксі) використовується під час другого етапу проведення генерального прибирання.

10. Робочий розчин дезінфекційних засобів, ручний розпилювач для оброблення важкодоступних місць.

Технологія проведення генерального прибирання І етап

1. Медичній сестрі підготувати приміщення до прибирання, звільнити його від приладів і виробів медичного призначення, медикаментів. Столи і шафи мають бути вільні і доступні для оброблення.

2. Електроприлади відключити від мережі.

3. Відповідно до схеми поводження з відходами працівникові, що здійснює прибирання, видалити з приміщення безпечні та небезпечні, інфіковані медичні відходи.

4. Приготований робочий розчин налити в посудину для прибирання і занести інвентар для прибирання в приміщення.

5. Вимити руки й надягти спецодяг: халат, головний убір, маску, гумові рукавиці.

6. Чистою ганчіркою (для нанесення розчину на меблі і стіни), змоченою у дезінфекційному розчині, протерти внутрішні поверхні шаф та інших меблів.

7. Меблі, за можливості, відсунути від стін.

8. Чистою ганчіркою чи серветкою для нанесення розчину на меблі і стіни, змоченою дезінфекційним розчином з посудини для оброблення стін, плавними рухами згори вниз протерти стіни (з висоти 2 м), вікна, підвіконня, радіатори та двері. Особливу увагу приділяти вимикачам, дверним ручкам, наличникам, крану і рукомийнику, а також ділянкам навколо них. Важкодоступні місця обробити за допомогою ручного розпилювача.

9. Чистою ганчіркою чи серветкою для нанесення розчину на меблі і стіни, змоченою дезінфекційним розчином з посудини для оброблення меблів, протерти горизонтальні поверхні меблів і устаткування, починаючи згори. Після чого обробити вертикальні поверхні. За наявності видимих забруднень ганчірку слід замінити.

10. Відключені від мережі УФ-опромінювачі протерти серветками, змоченими дезінфекційним розчином з посудини для оброблення меблів; лампи — серветкою, змоченою в 70%-вому етиловому спирті і добре віджатою, а потім — сухою серветкою.

11. В останню чергу обробити ганчіркою, змоченою дезінфекційним розчином з посудини для оброблення меблів, контейнери для збору сміття і відходів, після цього відразу скинути ганчірку у спеціальний контейнер.

12. Після закінчення прибирання, перш ніж вилити з посудини для оброблення меблів і стін використаний робочий розчин дезінфекційного засобу, змочити ним ганчірку, щоб обробити внутрішню і зовнішню поверхню цих посудин. Після цього обробити обидві звільнені від робочого розчину посудини.

13. Ганчірки для прибирання підлоги змочити дезінфекційним розчином з відра для оброблення підлоги і протерти підлогу.

14. Використані під час прибирання ганчірки скинути в спеціальний контейнер і винести його у санітарну кімнату.

15. Зняти халат, головний убір і маску й помістити їх у мішок для брудної білизни.

16. Зняти рукавиці, вимити руки й обробити їх антисептиком.

17. Оброблене приміщення закрити на час проведення дезінфекції.

Система Orphus

Другие статьи

Характеристика дезінфікуючих засобів. Похідні гуанідіну та композиційні препарати.

Похідні гуанідіну (Вітасепт, Гембар, ін.) - діючою речовиною препаратів цієї групи є складні органічні речовини типу хлорфенілдигуанідину, полідиетиленамінгуанідину

Хімічні засоби знезараження. Механізм дії дезінфікуючих речовин на мікроорганізми.

Як показали спостереження, дезінфікуючі речовини мають найбільшу здатність до проникнення всередину клітин у тому випадку, коли вони знаходяться у розчині. Навпаки у твердому вигляді вони майже цілком

Гигиена рук - составная часть стратегии профилактики нозокомиальных инфекций.

Медицинские эксперты подсчитали, что ежегодно только в одной Германии почти миллион пациентов, посещающие клиники, инфицируются в них внутрибольничными инфекциями. Это опасная тенденция!
Несмотря на техническую оснащенность, в медицинe, как и прежде, руки представляют риск №1 переноса инфекции, 80% инфекции передается руками!

Порядок проведення генерального прибирання. Часть 2.

Після закінчення дезінфекції вимити руки, надягти чистий стерильний халат, головний убір, маску, рукавиці і протерти дезінфекційним розчином взуття.

Дезинфекция оттисков.

Врач-стоматолог несет ответственность за то, чтобы вся работа, отдаваемая в зуботехническую лабораторию (оттиски, зубные протезы), была очищена, продезинфицирована и маркирована соответствующим образом. Аналогично вся работа

Предотвращение заражения работников в медицинском учреждении.

Меры предосторожности при поражениях, контактах с кровью, другими биологическими материалами.  Любое повреждение кожи, слизистых оболочек, загрязнение их биологическими материалам пациента, во время