Мы всегда на пульсе вашего стоматологического здоровья


    Услуги Статьи Вопросы
LiveZilla Live Help


Порядок проведення генерального прибирання. Часть 1.

Основні положення

1. Порядок проведення генерального прибирання {далі — Порядок) визначає правила організації і проведення генерального прибирання процедурного, перев’язувального, оглядового кабінетів, приміщень маніпуляційної та операційної.

2. Дотримання Порядку дає змогу знизити ризик виникнення і поширення внутрішньо- лікарняних інфекцій шляхом вдосконалення організації і проведення генерального прибирання приміщень.

3. Вимоги, викладені в Порядку, поширюються на всі категорії приміщень.

4. Відповідальність за дотримання положень Порядку несуть старші медичні сестри відділень.

5. Контролює дотримання положень порядку головна медична сестра.

Інвентар для прибирання і спецодяг

1. До інвентарю для прибирання належать; маркована посудина (градуйована) для оброблення меблів і устаткування об’ємом З л; маркована посудина (градуйована) для оброблення стін, зокрема таз, відро, об’ємом 8—10 л; марковане відро (градуйоване) для миття підлоги об’ємом 10 л.

2. Дві марковані швабри (для стін і для підлоги).

3. Чисті марковані ганчірки (серветки) для миття й оброблення меблів, устаткування, стін (декілька штук для заміни у разі забруднення).

4. Чисті марковані ганчірки для видалення дезінфекційних засобів з меблів, устаткування, стін (декілька штук для замінювання у разі забруднення).

5. Чисті ганчірки для миття підлоги.

6. Серветки для оброблення УФ-опромінювачів.

7. Чисті ганчірки (серветки) для витирання насухо і полірування поверхонь (меблів, дзеркал тощо).

8. Контейнер (градуйований, з кришкою) для замочування використаних ганчірок.

9. Два набори спецодягу (халат, маска, головний убір, рукавиці). Один з наборів спецодягу (стерильний, у біксі) використовується під час другого етапу проведення генерального прибирання.

10. Робочий розчин дезінфекційних засобів, ручний розпилювач для оброблення важкодоступних місць.

Технологія проведення генерального прибирання І етап

1. Медичній сестрі підготувати приміщення до прибирання, звільнити його від приладів і виробів медичного призначення, медикаментів. Столи і шафи мають бути вільні і доступні для оброблення.

2. Електроприлади відключити від мережі.

3. Відповідно до схеми поводження з відходами працівникові, що здійснює прибирання, видалити з приміщення безпечні та небезпечні, інфіковані медичні відходи.

4. Приготований робочий розчин налити в посудину для прибирання і занести інвентар для прибирання в приміщення.

5. Вимити руки й надягти спецодяг: халат, головний убір, маску, гумові рукавиці.

6. Чистою ганчіркою (для нанесення розчину на меблі і стіни), змоченою у дезінфекційному розчині, протерти внутрішні поверхні шаф та інших меблів.

7. Меблі, за можливості, відсунути від стін.

8. Чистою ганчіркою чи серветкою для нанесення розчину на меблі і стіни, змоченою дезінфекційним розчином з посудини для оброблення стін, плавними рухами згори вниз протерти стіни (з висоти 2 м), вікна, підвіконня, радіатори та двері. Особливу увагу приділяти вимикачам, дверним ручкам, наличникам, крану і рукомийнику, а також ділянкам навколо них. Важкодоступні місця обробити за допомогою ручного розпилювача.

9. Чистою ганчіркою чи серветкою для нанесення розчину на меблі і стіни, змоченою дезінфекційним розчином з посудини для оброблення меблів, протерти горизонтальні поверхні меблів і устаткування, починаючи згори. Після чого обробити вертикальні поверхні. За наявності видимих забруднень ганчірку слід замінити.

10. Відключені від мережі УФ-опромінювачі протерти серветками, змоченими дезінфекційним розчином з посудини для оброблення меблів; лампи — серветкою, змоченою в 70%-вому етиловому спирті і добре віджатою, а потім — сухою серветкою.

11. В останню чергу обробити ганчіркою, змоченою дезінфекційним розчином з посудини для оброблення меблів, контейнери для збору сміття і відходів, після цього відразу скинути ганчірку у спеціальний контейнер.

12. Після закінчення прибирання, перш ніж вилити з посудини для оброблення меблів і стін використаний робочий розчин дезінфекційного засобу, змочити ним ганчірку, щоб обробити внутрішню і зовнішню поверхню цих посудин. Після цього обробити обидві звільнені від робочого розчину посудини.

13. Ганчірки для прибирання підлоги змочити дезінфекційним розчином з відра для оброблення підлоги і протерти підлогу.

14. Використані під час прибирання ганчірки скинути в спеціальний контейнер і винести його у санітарну кімнату.

15. Зняти халат, головний убір і маску й помістити їх у мішок для брудної білизни.

16. Зняти рукавиці, вимити руки й обробити їх антисептиком.

17. Оброблене приміщення закрити на час проведення дезінфекції.

Система Orphus

Другие статьи

Обработка рук медицинского персонала.
Стериллиум классик пур (Sterillium classic pur) или Стериллиум гель (Sterillium Comfort Gel)

Правильная и своевременная обработка рук является залогом безопасности медицинского персонала и пациентов. Обработка рук делится на три уровня: 1. Бытовой уровень (механическая обработка рук). 2. Гигиенический уровень (обработка рук с применением кожных антисептиков, например Стериллиум классик

Ефективне застосування хімічних дезінфікуючих засобів.

Більш ефективна дія дезінфікуючих засобів, що використовуються у вигляді водних розчинів, обумовлена тим, що дрібні частки рідини, що містять діючу речовину, легко і швидко адсорбуються

Основные правила этапа дезинфекции медицинского инструментария с использованием дезинфектантов.

Дезинфекцию с использованием химических средств проводят  способом погружения изделий в раствор в специальных емкостях из стекла, пластмасс или покрытых эмалью без повреждений. Наиболее удобно применение специальных контейнеров, в которых изделия размещают на специальных перфорированных решетках.

Гигиена рук - составная часть стратегии профилактики нозокомиальных инфекций.

Медицинские эксперты подсчитали, что ежегодно только в одной Германии почти миллион пациентов, посещающие клиники, инфицируются в них внутрибольничными инфекциями. Это опасная тенденция!
Несмотря на техническую оснащенность, в медицинe, как и прежде, руки представляют риск №1 переноса инфекции, 80% инфекции передается руками!

Стерилизация стоматологического инструментария: еще раз о защите здоровья пациентов и персонала.

В настоящее время при открытии новой и работе уже существующей клиники безусловным должно стать правило: «Все инструменты, пред­назначенные для хирургического вмешательства, прокалывающие кожу, контактирующие с кровью, должны быть подвергнуты дезин­фекции и стерилизации». Кроме того, обязательным должно стать проведение

Характеристика дезінфікуючих засобів. Альдегідовмісні препарати

Діючою речовиною у сучасних препаратах цієї групи є глутаровий альдегід, формальдегід або альдегід бурштинової кислоти, гліоксаль. Як додаткові компоненти використовуються  четвертинні амонієві